Regulamin VIVA ACADEMY SKLEP
1. Postanowieniaogólne
Sklep internetowy dostępny pod adresem www.szkoleniaviva.pl
Prowadzony jest przez firmę ACADEMY VIVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIP 6821808829. KRS 0001159048 | REGON 541050789 Mieszczącej się pod adresem: Biórków Wielki 130, 32-104 Biórków Wielki
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
2. Definicje
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – ACADEMY VIVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIP 6821808829. KRS 0001159048 | REGON 541050789 Mieszczącej się pod adresem: Biórków Wielki 130, 32-104 Biórków Wielki
Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.szkoleniaviva.pl
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Formularz zamówienia – formularz online dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – element Sklepu online, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz/usługa/nagranie video będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
3. Zasadykorzystaniazesklepuinternetowego
Jak składać zamówienia:
- Aby dokonać zakupu nie ma wymaganej rejestracji na stronie sklepu
- Proces składania zamówienia odbywa się za pośrednictwem sklepu online w razie niedostępności tego kanału, zamówienia można składać mailowo pod adresem biuro@szkoleniaviva.com.pl
- Dokonując zamówienia, wyrażają Państwo zgodę na przesyłanie drogą elektroniczną informacji dotyczących realizacji zamówienia,
- Czasu realizacji zamówienia to 48h od zaksięgowania wpłaty, w przypadku wyboru produktu elektronicznego, tj nagrania szkolenia online na podany adres mail, w celu odtworzenia filmu należy posiadać sprawnie działający program, który umożliwi odtworzenie filmu mp4 na wybranym urządzeniu, wraz z głosem i obrazem.
• W przypadku produktu „szkolenie indywidualne” termin szkolenia ustalany jest indywidualnie w ramach potrzeb klienta i terminarza szkoleń VIVA ACADEMY. Termin ustalonego szkolenia nie może przekraczać 6 miesięcy od dokonanej transakcji i zamówienia.
4. Informacjaometodachpłatnościwsklepieinternetowymoraz informacje o kosztach i sposobach dostawy towaru w sklepie internetowym
Nasz sklep oferuje produkty elektroniczne, które dostarczane są drogą mailową na wskazany adres e-mail przy składaniu zamówienia. Produkt zostaje dostarczony, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu, maksymalnie do 48h.
5. Formypłatności
Dostępne sposoby płatności: 1. Przelewy24
ACADEMY VIVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
Nr konta 04 1020 2906 0000 1102 0605 0928
W tytule przelewu proszę podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie. Dane są niezbędne w celu poprawnej identyfikacji płatności i realizacji zamówienia.
Składający zamówienie jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie max 3 dni kalendarzowych. W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
6. Czasrealizacjizamówienia
W przypadku produktów fizycznych, Produkt zostaje wysłany za pośrednictwem firmy INPOST (kurier lub paczkomat), po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu, maksymalnie do 48h. W przypadku produktów
elektronicznych, zostaje dostarczony w ciągu 48h na wskazane dane dostępowe lub adres e-mail.
7. Wymaganiatechniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
- aktywnekontopocztyelektronicznej(e-mail),
- włączonaobsługaplikówcookies. 8. Politykazwrotówwsklepieinternetowym
1. Zwroty
Konsumentom przysługuje 14 dniowe prawo zwrotu zamówionych produktów bez podania przyczyny. Koszty wysyłki towaru do sprzedawcy ponosi Kupujący.
W celu dokonania zwrotu należy skontaktować się mailowo na adres:
biuro@szkoleniaviva.pl.
Do zwrotu prosimy dołączyć również dokument zakupu (paragon lub fakturę).
Zwracając towar, zobowiązany jest usunąć wszelkie kopie i oryginał zakupionego produktu elektronicznego w postaci filmu, bez możliwości rozpowszechniania go przez wszystkie możliwe środki komunikacji.
Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia.
W przypadku anulowania zamówienia zwrot następuje w ciągu 14 dni od momentu anulowania zamówienia.
2. Reklamacje
W przypadku stwierdzenia reklamacji/wady produktu prosimy wysłać informację na adres poczty elektronicznej – biuro@szkoleniaviva.pl wraz z opisem wady
Na reklamacje odpowiadamy w ciągu 14 dni.
9. Wzórformularzaodstąpieniaodumowy
W celu dokonania zwrotu należy skontaktować się mailowo na adres:
biuro@szkoleniaviva.pl.
10.Informacje o możliwości reklamacji i jej warunkach
W przypadku stwierdzenia reklamacji/wady produktu prosimy wysłać informację na adres poczty elektronicznej – biuro@szkoleniaviva.pl wraz z opisem wady
Na reklamacje odpowiadamy w ciągu 14 dni.
11.Regulacje o ochronie danych osobowych (RODO)
Regulacje odnośnie do przetwarzania i przechowywania danych znajdują się w Polityce prywatności na naszej stronie internetowej www.szkoleniaviva.pl oraz w stopce strony.
12.Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. 2001 Nr 144 poz. 1204) przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Aktualna wersja regulaminu znajduje się na naszej stronie, dostępnej pod adresami: www.szkoleniaviva.pl
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności
i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.